Ubiegły rok okazał się dla METRO Properties czasem ważnych transakcji. Do zarządzanych przez firmę dziewięciu obiektów handlowych M1 dołączyło pięć galerii, a jako dostawca usług Facility Service spółka podpisała trzy umowy. W 2011 roku firma, wprowadzając zintegrowany model administrowania zamierza znacznie podnieść pozycję rynkową przejętych nieruchomości. Szczegóły przekazał nam Dyrektor Działu Marketingu i PR METRO Properties, Dominik Piwek.
Od kwietnia ubiegłego roku firma jest odpowiedzialna za kompleksowe
zarządzanie, serwis techniczny, rekomercjalizację i strategię
marketingową największego Centrum Handlowo- Rozrywkowego na Dolnym
Śląsku Magnolia Park we Wrocławiu. W sierpniu ubiegłego roku spółka przy
porozumieniu z firmą Rank Progress przejęła Galerię Piastów w Legnicy i
Pasaż Grodzki w Jeleniej Górze, gdzie trwają prace nad wdrożeniem
opracowanych przez spółkę długofalowych strategii.
Z końcem 2010 roku zostały podpisane umowy z GE Real Estate Poland, na
mocy których METRO
Group Asset Management stał się zarządcą Centrum
Handlowego Ster w Szczecinie i Centrum Ursynów w Warszawie. Ubiegły rok
był również czasem zawarcia umów w zakresie działań Facility Service, z
obiektem Plaza Center w Rybniku i galerią Gemini w Bielsku Białej. W
najbliższym czasie do tego grona dołączy Plaza w Rudzie Śląskiej.
METRO
Group Asset Management, opracowując optymalną dla każdego centrum
strategię zarządzania, wykorzystuje podejście holistyczne opierające się
na precyzyjnych analizach, w skład których wchodzą takie zagadnienia,
jak: analiza techniczna, przeprowadzone procesy komercjalizacji,
specyfika regionu, badania konkurencji oraz szczegółowe badania
konsumentów. Do badań zachowań konsumentów METRO
Group Asset Management
jako jedyna firma na rynku wykorzystuje nowatorskie badania
biometryczne, będące pochodną badań neuromarketingowych. Analizy te
pozwoliły stworzyć efektywny, długofalowy model działania dla wszystkich
przejętych centrów.
Wszystkie strategiczne aspekty zarządzania zostały wdrożone z myślą o
podniesieniu wartości rynkowej przejętych centrów i realizowaniu celów
biznesowych ich właścicieli. METRO Group Asset Management zapewnia
najwyższą jakość rozwiązań dostosowanych indywidualnie do potrzeb
klienta. To, co odróżnia spółkę spośród innych, odpowiedzialnych za
zarządzanie to kompleksowe podejście do administrowania obiektami
pozwalające efektywnie podnosić wartość inwestycji.
METRO
Group Asset Management oprócz profesjonalnych usług z zakresu
Center Management specjalizuje się we wdrażaniu działań Facility
Services obejmujących zarządzanie techniczne oraz serwisowanie obiektów
na potrzeby tej działalności. W celu optymalizowania kosztów stworzone
zostały dla obecnych i przyszłych klientów mobilne zespoły techniczne.
Obszar działań Facility Management to również gospodarka odpadami, gdzie
specjaliści METRO
Group Asset Management pozwalają osiągnąć klientom
wymierne korzyści finansowe. Nowatorskim i niespotykanym dotąd na rynku
rozwiązaniem jest oferowanie przez firmę zarządzającą obiektem
możliwości zakupu na atrakcyjnych warunkach energii elektrycznej. W
ramach rozwoju tej działalności w 2010 roku METRO
Group Asset Management
powołał spółkę Metro Group Energy Production.
Rok 2011 to dla firmy czas rozwoju nowo przejętych inwestycji i
wzmocnienia ich pozycji na rynku. W najbliższym czasie spółka planuje
również rozbudowę obiektów handlowych M1 w Krakowie i Częstochowie oraz
sfinalizowanie rozbudowy Centrum M1 w Zabrzu.
Tagi: