Sukces wiosennej kolekcji w Paryżu
Baldowski świętuje osiągnięcia wiosennej kolekcji. Obecność w prestiżowym domu handlowym Printemps przyniósł sukces sprzedażowy. Cała kolekcja wyprzedała się w ciągu dwóch tygodni.
Marka od 50 lat projektuje i tworzy buty z myślą o unikalnych kolekcjach, które podkreślą charakter właścicieli butów. Firma dba o każdy szczegół i podkreśla, że wygoda jest najważniejsza. Słynie ze współpracy z polskimi projektantami. Wszystkim wielbicielom mody są znane sukcey projektu Baldowski by Zień i kolekcja stworzona przez Dominikę Nowak.
Baldowski oferuje wygodę i zaspokaja potrzebę luksusu. Kieruje się swoim przesłaniem: Wnętrze. Gdy jest piękne, wtedy i zewnętrzna forma nabiera innego, bardziej szlachetnego kształtu. Należy jednak nadać mu odpowiednią oprawę, by móc zaprezentować je światu w całej okazałości.