Po trzech kwartałach 2015 roku wszystkie centra outlet Factory, zarządzane przez Neinver, wypracowały wyższe wyniki sprzedaży i odwiedzalności w porównaniu do ubiegłego roku.
Od stycznia do początku października zakupy w centrach Factory zrobiło 12,4 mln klientów. To o 3 mln więcej niż w roku ubiegłym. Wzrost sprzedaży w tej największej sieci centrów wyprzedażowych w Polsce, w tym samym czasie wyniósł 20%.
- Utrzymanie bardzo dobrych wyników w tym roku, jak i w latach ubiegłych, uważamy za duży sukces. Poprawiliśmy wszystkie wskaźniki, we wszystkich pięciu centrach. Nasza marka cechuje się rozpoznawalnością na poziomie ponad 90%. Intensywnie prowadzone akcje prosprzedażowe i bardzo dobry tenant mix przekładają się bezpośrednio na satysfakcjonujące wyniki – podsumowuje Monika Olejnik – Okuniewska, business development marketing director w Neinver.
W ostatnim czasie, w centrach Factory swoje salony outletowe otworzyły kolejne znane marki, jak: Calvin Klein Jeans, Skechers, Kulig czy Medicine. Największy wzrost liczby klientów zanotowało w tym roku warszawskie Factory Ursus, które w pierwszych dwóch miesiącach po otwarciu rozbudowanego centrum, zanotowało wzrost odwiedzalności o prawie 50%, a sprzedaży proporcjonalnie o 40 %. Drugie warszawskie centrum Factory Annopol, otwarte w marcu 2013 roku, również notuje intensywny wzrost sprzedaży i odwiedzalności na poziomie ponad 23 %. Bardzo dobre wyniki zanotowały także Factory w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.
Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się weekendy tematyczne, oferujące specjalne rabaty m.in. na buty i dodatki, jeans czy modę damską. W całej sieci Factory przeprowadzono prawie 50 takich akcji, z których każda zachęca do zakupów o średnio 15% klientów więcej. Sprzedaż, w przypadku najpopularniejszych weekendów, wzrasta wówczas od 30% do nawet 80%.
Dużym zainteresowanie klientów cieszą się specjalne akcje z kuponami rabatowymi, rozdawanymi w formie popularnych książeczek, jak również dostępnych przez aplikację Qpony – w ciągu dwóch tygodni wiosną i jesienią. Do tego Factory przyciąga na zakupy oryginalnymi kampaniami reklamowymi w mediach i na nośnikach zewnętrznych, jak również popularnymi Rozprzedażami, oferującymi rabaty sięgające nawet 50% ceny outletowej.
- Nasi klienci doceniają wygodne lokalizacje centrów Factory - blisko dużych węzłów komunikacyjnych oraz naprawdę szeroki wybór ponad 280 marek polskich i zagranicznych. Stawiamy na łatwość i wygodę robienia zakupów oraz oczywiście bezkonkurencyjne ceny, obniżone stale od 30% do 70% - dodaje Monika Olejnik - Okuniewska.
W ostatnich dniach Factory Annopol i Factory Kraków uruchomiły sprzedaż kart podarunkowych do wszystkich swoich salonów. To pierwsze centra outlet w Polsce, oferujące możliwość zakupu tych popularnych kart.
Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%. Na trzynaście dużych centrów outletowych w Polsce pięć z nich stanowią centra Factory.
Po 14 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 91 500 m kw. powierzchni handlowej. We wrześniu 2015 zakończyła się rozbudowa centrum Factory Ursus, która dała kolejne 6 200 m. kw. powierzchni, a centrum Factory Ursus stało się największym centrum outletowym pod względem powierzchni GLA w aglomeracji warszawskiej.
Tagi: