Factory rośnie po III kwartałach 2015

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-12-08 | 16:37
Po trzech kwartałach 2015 roku wszystkie centra outlet Factory, zarządzane przez Neinver, wypracowały wyższe wyniki sprzedaży i odwiedzalności w porównaniu do ubiegłego roku.
Od stycznia do początku października zakupy w centrach Factory zrobiło 12,4 mln klientów. To o 3 mln więcej niż w roku ubiegłym. Wzrost sprzedaży w tej największej sieci centrów wyprzedażowych w Polsce, w tym samym czasie wyniósł 20%.
- Utrzymanie bardzo dobrych wyników w tym roku, jak i w latach ubiegłych, uważamy za duży sukces. Poprawiliśmy wszystkie wskaźniki, we wszystkich pięciu centrach. Nasza marka cechuje się rozpoznawalnością na poziomie ponad 90%. Intensywnie prowadzone akcje prosprzedażowe i bardzo dobry tenant mix przekładają się bezpośrednio na satysfakcjonujące wyniki  – podsumowuje Monika Olejnik – Okuniewska, business development marketing director w Neinver.
W ostatnim czasie, w centrach Factory swoje salony outletowe otworzyły kolejne znane marki, jak: Calvin Klein Jeans, Skechers, Kulig czy Medicine. Największy wzrost liczby klientów zanotowało  w tym roku warszawskie Factory Ursus, które w pierwszych dwóch miesiącach po otwarciu rozbudowanego centrum, zanotowało wzrost odwiedzalności o prawie 50%, a sprzedaży proporcjonalnie o 40 %. Drugie warszawskie centrum Factory Annopol, otwarte w marcu 2013 roku, również notuje intensywny wzrost sprzedaży i odwiedzalności na poziomie ponad 23 %. Bardzo dobre wyniki zanotowały także Factory w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.
Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się weekendy tematyczne, oferujące specjalne rabaty m.in. na buty i dodatki, jeans czy modę damską. W całej sieci Factory przeprowadzono prawie 50 takich akcji, z których każda zachęca do zakupów o średnio 15% klientów więcej. Sprzedaż, w przypadku najpopularniejszych weekendów, wzrasta wówczas od 30% do nawet 80%.
Dużym zainteresowanie klientów cieszą się specjalne akcje z kuponami rabatowymi, rozdawanymi w formie popularnych książeczek, jak również dostępnych przez aplikację Qpony – w ciągu dwóch tygodni wiosną i jesienią. Do tego Factory przyciąga na zakupy oryginalnymi kampaniami reklamowymi w mediach i na nośnikach zewnętrznych, jak również popularnymi Rozprzedażami, oferującymi rabaty sięgające nawet 50% ceny outletowej.
- Nasi klienci doceniają wygodne lokalizacje centrów Factory - blisko dużych węzłów komunikacyjnych oraz naprawdę szeroki wybór ponad 280 marek polskich i zagranicznych. Stawiamy na łatwość i wygodę robienia zakupów oraz oczywiście bezkonkurencyjne ceny, obniżone stale od 30% do 70% - dodaje Monika Olejnik - Okuniewska.
W ostatnich dniach Factory Annopol i Factory Kraków uruchomiły sprzedaż kart podarunkowych do wszystkich swoich salonów. To pierwsze centra outlet w Polsce, oferujące możliwość zakupu tych popularnych kart.
Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%. Na trzynaście dużych centrów outletowych w Polsce pięć z nich stanowią centra Factory.

Po 14 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 91 500 m kw. powierzchni handlowej. We wrześniu 2015 zakończyła się rozbudowa centrum Factory Ursus, która dała kolejne 6 200 m. kw. powierzchni, a centrum Factory Ursus stało się największym centrum outletowym pod względem powierzchni GLA w aglomeracji warszawskiej.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-09 do 2016-04-10

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Poznań

Factory rośnie po III kwartałach 2015

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.